44+ Sterkte Kaart Knutselen

44+ Sterkte Kaart Knutselen. Snel en eenvoudig je unieke sterkte kaart maken en versturen via kaartje2go ✓ voor 20:00 besteld, vandaag verzonden! De mal is van joy crafts 6002/0360.

Handlettering Sterkte Gecondoleerd Kaart Kaarten Maken Overlijden Kaarten Kaarten Maken Handletteren
Handlettering Sterkte Gecondoleerd Kaart Kaarten Maken Overlijden Kaarten Kaarten Maken Handletteren from i.pinimg.com
Vul kortingscode 'tienplus' in en krijg 10% korting! Ik heb me daar toch een blog dip echt heel erg.of dat nou komt door de drukte in de winkel ik weet het niet ben erg veel aan het werk en als ik dan thuis kom heb ik gewoon even nergens zin in. Vrijdag is het 3 jaar geleden dat mijn vader overleden is dus kaartje gemaakt voor zijn vrouw.

Om iemand een hart onder de riem te steken.

Vul kortingscode 'tienplus' in en krijg 10% korting! Kaartje2go heeft een groot aantal teksten voor sterkte kaarten voor je verzameld. Hallo, even snel een kaartje plaatsen, straks komen er twee schoonzussen en een tante freubelen. Getekende kaart in mooie groentinten.


Reacties

Populaire posts van deze blog

25+ Pensioen Kaarten

39+ Grappige Citaten Grappige Pensioen Kaarten

20+ Sterkte Wensen Tekst Kaart Ongeneeslijk Ziek